Tanıdığım ve tanımadığım bütün insanlardan sıkılı-
yorum. Abimden bile. Hiçbir arkadaşımı aramıyorum. Ar-
tık onlar da beni aramaz oldular. Aramasınlar. Böylesi daha
iyi. Konuşacak hiçbir şeyimiz kalmamış. Hep aynı şeyleri tekrarlıyoruz: Ne güzel günlerdi! - Nesi güzeldi? Güzel olsa hatırlamaz mıydık? Hatırlayıp avunmaz mıydık?