osman

osman
@oosmvnn
bilmiyorum
Reklam
Bilmiyorum
sanki yazı yazmaya yeniden başlıyorum. aylardan beri elime kalem almadım. alsaydın sanki bir şey mi yumurtlayacaktın? sanmam. İyi oldu! doğrusu buna ben de memnunum. ama bu akşam neden beni her şey oturup bir şeyler karalamaya zorluyor? hani biraz daha dişimi sıksam, yalan da söyleyebileceğim. beni, bilmediğim bir şey zorladı diyeceğim. değil. hep böyle olur. bir vapur beklerken, iki ayağım bir pabuçta iken yazı yazarım. sanki birisi sormuş: "nasıl yazarsınız?" diye de konuşuyormuşum gibi hal aldığıma aldırmayın. nasıl yazı yazarım onu incelemiyorum. şu akşamımı didikliyorum. şu san bakkal kâğıdına karşı sıkıntıdan oturduğumu itiraf etmeliyim. sıkıntının cinsi ne olursa olsun, onu geçirmenin başka çareleri varken bu sıkıntıdan daha sıkıntılı işe neden giriştiğimi bulmaya çalışıyorum.
Sayfa 95 - iş bankası·Kitabı okudu
Sait Faik Abasıyanık
Bilmiyorum
bütün gün, ne ettiğimi bilmeden dolaştım. çoktandır ne yaptığımı bilmiyorum. ancak böyle dolaşırsam bir şeyler görebiliyorum. yoksa gözümü dört açsam nafile! böylece hiç kimseyi, hiçbir eşyayı, hiçbir olayı dört başı mamur gördüğümü ve duyduğumu iddia edemem. daha çok işin hiç lüzumsuzunu, teferruatını kılı kılına görüyorum, duyuyorum da esaslı kısmını kaçırıveriyorum. beni bir şahitliğe çağırsalar hapı yuttuğumun resmidir. sokakta bir adamın bıçak çektiğini göz önüne getirin. ben bıçağı görmem de, bıçağı çekenin kaşlarına takılırım. bıçağı yiyenin fışkıran kanını, yüzündeki acıyı görmem de, münasebetli münasebetsiz bir şey görürüm
Sayfa 89 - iş bankası·Kitabı okudu
Sait Faik Abasıyanık
Bilmiyorum
kıymeti yoktu. hiçbir şeyin kıymeti yoktu. kendi kıymeti bile yoktu.
Sayfa 59 - iş bankası·Kitabı okudu
Sait Faik Abasıyanık
Bilmiyorum
yıllar da durulmayan istasyonlardan geçer gibi geçiliyor be!
Sayfa 55 - iş bankası·Kitabı okudu
Sait Faik Abasıyanık
Reklam