Özgür S.

Özgür S.
“Kitaplar yüzünden çok acı çekiyorum Esat Ağabey,” derdi.“Sanki hepsi benim için yazılmış. “
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşam kendi var­lığını devam ettirme ve kendini aşma uğraşısıdır. Eğer sade­ce varlığı korumak söz konusuysa yaşamanın ölümden farkı kalmadığı gibi insan ile bitkiyi ayırmak da imkansızlaşır. Simone de Beauvoir
Alıntı