m.

m.
@opioide
Dikkatli okunursa tüm kitaplar aynı şeyi söylüyordur.
Mademki hiçbir şeyi değiştirmeye iktidarı yoktu, her şeye evvelden çizilen bir yolda yürüyecekti. O halde aklı başında bir insan, olanları tebessümle seyredip sırasını beklemeliydi.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Xwebûn
'xwînerekî baş be, çêtir e ku tu nivîskarekî seqet û binketî be..' -Alan Pîrê -
Edebiyat
Neydi bu içinden çıkılmaz meseleler? Neydi bu mavi göğe veya sevgili bir yüze bakmayı zevk olmaktan çıkaran hisler ve üzüntüler?
1000Kitap
Akıl erdirmese de herkes her şeyi söylüyor
Sonra insan, ancak her hususuna akıl erdirebildiği şeyleri söylemeliydi.
Edebiyat