"Bir şeylerden kaçar gibisin.
Soluk soluğa ama hiç bir şey anlatmayacağına yemin etmiş gibi sakinsin.
Gitmek istediğin belli bir yer yok ama kalmak istemediğinden artık eminsin.
Sadece biraz olsun herkesin ve herşeyin susmasını istemişsin.
Kendini duyabilmek için."
Oğuz Atay
Hırs ve nefretin yok olması,özgürleşmenin temelidir. Özgürleşme "kuşkusuz ki kalbin azadı"dır,öyle güçlü bir hakikatin idrakidir ki o noktadan geriye dönüşü artık mümkün değildir.
-Sharon Salzberg