Doro,insan ruhu sandığımızdan çok daha karmaşıktır.Hayatımızın her saniyesinde milyarlarca hücre birbirleriyle iletişime geçer.Ruh,pek çok özelliğini henüz bilmediğimiz bir evren gibidir.Bu nedenle çoğunlukla kendimiz için bile bir bilmeceyiz.Düşünür ve eyleme geçeriz ancak seçtiğimiz davranışlarımızı kendimize bile izah edemediğimiz zamanlar olur.
"Tatminsizlik ne sefil şey. Seni yeniden görmek istiyorum ama ömrümün geri kalanının her saniyesini seninle geçirsem bile yetmeyecek biliyorum. Ne şımarıklık!"
"Gidelim," dedi kalbim.
Böyle bir kararın, kendi başına davranabilen kahraman için uygun olup olmadığını düşündüm.
"Hadi!" dedi kalbim.
"Bi dakka..." dedim, "dolduruşa getirme, hazzetmem."