MadamLilla

MadamLilla
@optimistsr
böyle bir yalnızlıkta seni düşünmek kadar büyük özgürlük yok.
Vizyonsuzluğum açık kalmış bugün affedin :)
Tamda ünlü düşünür yazar Demet Akalın'nın da dediği gibi ; Haketmediğin anlamına gelmez ben etmiyorsam o küfürüüü
Eğitim
Reklam
"Tatminsizlik ne sefil şey. Seni yeniden görmek istiyorum ama ömrümün geri kalanının her saniyesini seninle geçirsem bile yetmeyecek biliyorum. Ne şımarıklık!"

MadamLilla

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
5 günde okudu
·
2018 12. kitabı
Cezmi Ersöz
8/10 · 525 okunma
"Gidelim," dedi kalbim. Böyle bir kararın, kendi başına davranabilen kahraman için uygun olup olmadığını düşündüm. "Hadi!" dedi kalbim. "Bi dakka..." dedim, "dolduruşa getirme, hazzetmem."
Gün gelir; hiçbir ilgi , hiçbir hayranlık, hiçbir sevgi yetmez olur. Çünkü bir kere kendi dışına çıkmıştır insan. Yılanı görünce büyülenen tavşanlar gibidir.Kendi yarattığının altında kalmıştır artık...