Evet, teknoloji transferinde üzerimize yok. Yeni icat edilen aletlere çocuklar gibi saldırıyoruz. Her bebenin elinde bir cep telefonu sürekli başlar önde mesaj çekip duruyorlar.
Başkalarına karşı bir tavır geliştirmek, bir onurlu duruş kazanmak, öncelikle ''kendini tanıma'' ile mümkün. Kendini tanımak dilini, dinini, tarihini, kültürünü bilmekle mümkündür.