Bu pragrafı kitabı okuduğumdan beri sürekli kendime tekrarlıyorum...Ben kitabı çok beğendim.
Gelecek diye bir şey yok ASLI, tek gerçek şimdiki zaman! Hayallerini gerçekleştirip mutlu olmak istiyorsan sonrayı bekleme, düşünce biçimini şimdi değiştir. Önüne çıkan fırsatlara ve insanlara kucak aç. Hayat şimdiki anların toplamıdır. Boşa harcadığın her saniye ziyan olmuş bir andır ve asla geri gelmeyecektir.’....