Şu paragraflardan etkilendim çok hemde…
Bir an sonra cılıc bir ses duydum içimde. Her sey mümkün.
Kime ait oldugunu bilmediğim bir ses. Ne erkek ne kadın.
Her şey mümkün. Çıkabilirsin buradan. Buna gücün var….
Bu insanlar bana verilmemişti, ben onlara dogmamıştım. Onları yeryüzünde arayıp bulmam gerekmişti. Onlara dogru yürümem ve yanlarına varıp cemberlerine katilmam gerekmişti. Kabilemi bulmuştum. Öyle hissediyordum. Aile sanıldığı kadar tesadüfi bir şey değildi, kuradan çıkmıyordu, onu bulman veyahut oturup kendi ellerinle yapman gerekiyordu….