Tek kelimeyle muhteşem bir kitap..Hem sürükleyici hem derin anlamlar içeren ders niteliğinde bir eser olmuş.Stefan Zweig’in okuduğum ilk eseri oldu bu kitap ve tüm kitaplarını okumak için sabırsızlandığımı söyleyebilirim.Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği, insana bir şeyler katabilen ve bir solukta okunulabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum.Kesinlikle okumanızı tavsiye eder, herkese keyifli okumalar dilerim.Sağlıcakla ve kitapla kalın...
KorkuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Yayınları · 2022125bin okunma