Özlem

Özlem
@osslemcan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bugünü yaşamak için önce geçmişin kefaretini ödememiz, onun hesabını görmemiz gerekir. "
" Her terbiyesizliğin bir ölçüsü vardır ! "
" Kendine koyduğun addan başka bir ada sahip değilsin. Her yerden, her şeyi olduğu gibi bırakarak gidebilir, Hep göçte olabilirsin. Dokunduğun hiçbir şeyde izini bırakacak, Gördüğün hiç kimsede adını biriktirecek değilsin. "
" Sen, diyeceklerinden ibaretsin. Sen, bu dünyadan bir tuhaflık gibi gelip geçeceksin. "