Ne kötü değil mi..Anlaşılmamak, anlatamamak, anlayamamak.. Öylece yaşamak, olduğu gibi, geldiği gibi.. Dahası bilmek “daha iyi olabilirdi” yi.. Başka bir yaşamın da mümkünlüğünü..Bilirken tüm bunları vasat denilebilir bir yaşam sürmek ne kötü.. Fatma Mertoğlu