seni hiç görmemiş, belki de hiç göremeyecek olabilirim ama bu dünyada var olman bile bana o kadar güzel geliyor ki jisung.. bazen düşünüyorum, şu an ne yapıyor olabilirsin diye. şu an sizde gece 4tür. bugün japonyadan döndüğün için yorgunsundur, şu an tatlı tatlı uyuyorsundur, belki de uyku tutmamıştır yatakta uzanmış telefonda takılıyorsundur; diye oturup seni düşünüyorum. seni böyle hayal etmek o kadar huzur veriyor ki bana..
sadece bir kez, sımsıkı bir sarılmak istiyorum..