Meursault

Meursault
@outsiderwho
Koltuk altında kitaplar taşıdığını görüyorum kardeşim. Bugünlerde hâlâ kitap okuyan birine rastlamak gerçekten nadide bir zevk kardeşim.
"Tüm mutluluklar biraz çaba ister. Bir kitap okumak, bir müzeye gitmek, parkta yürüyüşe çıkmak girişim gerektiren zevklerdir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Daha güzelin olmadığı yerde, daha kötü olur, ikisinin arası fazla uzak değildir.