Meursault

Meursault
@outsiderwho
Koltuk altında kitaplar taşıdığını görüyorum kardeşim. Bugünlerde hâlâ kitap okuyan birine rastlamak gerçekten nadide bir zevk kardeşim.
@outsiderwho·
·
sabitlendi
Daha güzelin olmadığı yerde, daha kötü olur, ikisinin arası fazla uzak değildir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Utanmazca gözü pekliği kendine övünç kaynağı yapmamış kaç düzenbaz vardır!
Epikürcülüğümden mutlu, bununla övünen ben.

Meursault

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
2022 1. kitabı
Marquis de Sade
8.1/10 · 827 okunma
Çevremdeki her şey durağan ve renksiz olsa da benim içimde kopan bir fırtına, bir çatışma, bir trajedi yok muydu?