Meursault

Meursault
@outsiderwho
Koltuk altında kitaplar taşıdığını görüyorum kardeşim. Bugünlerde hâlâ kitap okuyan birine rastlamak gerçekten nadide bir zevk kardeşim.
Utanmazca gözü pekliği kendine övünç kaynağı yapmamış kaç düzenbaz vardır!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Epikürcülüğümden mutlu, bununla övünen ben.
Çevremdeki her şey durağan ve renksiz olsa da benim içimde kopan bir fırtına, bir çatışma, bir trajedi yok muydu?
Onu asla iyileştiremem. Çünkü hastalığı benim.
İnsanları ele veren konuşma biçimleridir, ne söyledikleri değil.