Oğuz

Oğuz
@ouzsharp
Delinin teki... "Que Sera Sera" ( e nasıl olsa her şey olacağına varacak ya)
memur
Üniversite
Ankara
Dachau, 26 Ağustos
22 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Hayattan öğrendim şeylerden biri; herkes her şeyin farkında ve kimse hiçbir şeyi yanlışlıkla yapmadı."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İki sebepten ötürü değişiriz: Ya yeterince öğrenir ve değişmek isteriz ya da yeterince yaralanır ve değişmek zorunda kalırız."
İnsanı gördüklerinden ibaret sayma, göremediklerinde ara. İçidir hakikatin resmi, dışı sadece bir manzara...
Hadi bayım! Birimiz yağmuru dansa kaldırsın, Birimiz çocuk olsun yeniden..
Sarılmak öyle birşey ki... O öyle bir his ki... İnsan tamamlanır... Yada tam anlaşırlır... Ne yaşanırsa yaşansın iyi birşey oldupunda da kötü birşey yaşandığında da iki insan birbirine sarıldığında iki insanın kalbi sol tataftadır ve sağ tarafındaki boşluk sarılan iki kişi içinde doldurulur... Tamamlanır yada tam anlaşılır...bu his öyle bir histir ki... Ne yaşanırsa yaşansın o sarılma ben seni her türlü çok seviyorum... Seni sakınıyorum... Seni anlıyorum...seni seviyorum seni özledim demenin şekle şemale bürünmüş halidir...