Oğuz

Oğuz
@ouzsharp
Delinin teki... "Que Sera Sera" ( e nasıl olsa her şey olacağına varacak ya)
memur
Üniversite
Ankara
Dachau, 26 Ağustos
22 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
  "Çok iyi giden şeylerin tek sırrı kimseye anlatmamaktır. İnsanlar güzel giden şeyleri bozmayı çok sever."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Makamımız aşk, usûlümüz edeptir bizim.. Kapımıza değil, gönlümüze vuran buyursun..." Şems-i Tebrizi
"Sahibine yetişecek hecelerin yoksa, vurursun sükûtunu kör bir geceye..."
"Bir de kuşlar var hakim bey, her şeyin başı onlar. Onlar özgürlüğü koyuyor insanların kafasına.."
Bahanesi o kadar güzeldi ki sessizce durdum ve gülümsedim.... Sonra şairin şu sözleri geldi aklıma: "Yaprak ağaçtan sıkılmıştı, sonbahar bahanesiydi."