Oğuz

Oğuz
@ouzsharp
Delinin teki... "Que Sera Sera" ( e nasıl olsa her şey olacağına varacak ya)
memur
Üniversite
Ankara
Dachau, 26 Ağustos
22 okur puanı
Mayıs 2016 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Kimse olduğum gibi görmek istemiyor beni. Herkes kendi önyargısıyla bakıyor bana.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Eskiden her şeyin bir değeri vardı. Seviginin, dostluğun, muhabbetin hatta insanlığın bile narin bir anlamı vardı. Oysa şimdi ne insanlık kaldı ne de verilen değerin adı.."
Okuyarak öğreneceksin ama severek anlayacaksın. Şems Tebrizi
Yanlış düşünebilir, yanlış anlayabilir veya yanlış yapabilirsin; ama yanlış hissedemezsin...! Edith Wharton
Bazen tek cümle hayatta en lazım olanı özetler " İnsan inandığı insanla çiçeklenir "