Sustuğum şeyler var, hiç konuşamadıklarım..
İçinde kaybolduğum şehirler ve içimde kaybolup giden insanlar var.
Eskisi kadar kafama takmasamda bazı şeyleri
bazen yinede içimin almadığı,
ruhumun kabullenmediği haksızlıklar var!
Hakettiklerimle, vazgeçtiklerimi ayırdığımdan bu yana solumu sevdiklerime, yolumu ise Allah’a bıraktım..
O’ki; varacağım yeri de, duracağım yeride benden daha iyi bilir.