Şimdi size naçizane bir düşüncemi açıklayacağım. Kendimi övmek gibi olmasın efendim ama şu tiple şu mizahla şu kişilik şu başarı ve şu davranışlarla bile hala düzgün bir insanın bana denk gelmemiş olması için benim kah doğmamış yetimin üstüne kredi çekip pavyonlarda yemiş kah umuda giden yollara çivi dizmiş kah mezarlığın ortasına genelev yaptırmış ya da Adnan Oktarı torpille hapisten çıkarmış olmam gerekiyor ama hiçbirini yapmadım HANİ NEDEN O ZAMAN NEDEN
Cömertlik sadece parayla olmaz, birinin emeğini övmek, hevesini büyütmek de ruhun cömertliğidir. Cimri ruhlar iltifat edemezler.
Reklam
İnsanın içi burkuluyor: bu kadınları siyasi tartışmalara malzeme yapmak, onları birer sembole dönüştürmek ne kadar büyük haksızlık. Oysa her biri bir anne, bir eş, bir evlat. Her biri, hayatın en zor yanını omuzlayan bir değer. Bir insanın etnik kimliğini övmek için başkasını aşağılamak gerekmez. Bir Kürt kadınının onurunu anlatmak, aynı anda bir Türk annenin fedakârlığını ya da Laz bir kadının gücünü eksiltmez. İnsanlık böyle bir şey değil. Bu yüzden benim için Kürt kadını “öteki” değil, bu toprakların kadınıdır. Ve onun hakkında konuşurken yapılacak en doğru şey, onu olduğu gibi anlatmaktır: güçlü, onurlu, emek dolu. Ve bende en son bir şey eklemek istiyorum... Kürt kadını güvensiz değil, edepli. Mağdur değil, onurlu. Sembol değil, emek. Siyasete malzeme yapmayın. Kimseyi aşağılamadan onu anlatmak mümkün. Kürt kadını ötekimiz değil, kadınımızdır...
Arafoloji 3/6
*Kendine sevmek- formül basit Fahri abinin dediği gibi: bol salça + bir tutam antioksidan suya karıştırılacak her saatin 36.dakikasında saç diplerine 3.36gram tek damla şeklinde uygulanacak. *Kendime övmek- deri sandalye üzerinde kollar açık otur göğüs kafesini şişkin yüzünü pişkin hale bürünmek suretiyle anlamsız sözler geveleyip durmadan kahkaha atılacak. *Kendine dinlemek- çevrecilik ve şehircilik ve kanalizasyonculuk ve hafriyatcılık işleri genel müdürlüğünün bakım onarım tadilat tahsilat tamirat uyguladığı alanlarda, iş makinesi operatörününden alınan tavsiyelere uyulacak. 1.Tavsiye "kulaklık da Azer Baba dinliyorum." 2.Tavsiye "kabin içine ayakkabı ile girmiyorum." 3.Tavsiye "meslek sırrıdır! bilgi verememişti." *Kendimle konuşmak- buzluköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesi özel güvenlik görevlisi Fahri abinin hanımdan aldığı bilgiye göre kendi kendine konuşana akıllı demiyorlarmış. Benden bilgilendirmesi , bu maddeyi uygulamak yada uygulamamak size kalmış. *Kendime gitmek- işte Arafoloji insanlarının sorununa değindiğim en köklü maddelerden biri de budur. Çoğu insan "kendine gel!" derken sorun kendine gitmemektir. İnsan kendine gidebilmelidir. İzlenecek yol ormandan geçiş patikadan zıplayış ve derede serinlemek ile devamlı yağmurla ıslak zeminde gerçekleşir. Yolun sonunu bulanlarda mutluluk huzur içinde horonumsu hareketler gözlemlenmiştir. *Kendime saygı- Arafolojik tespitlerin menfi sorunu saygısızlık olarak tespit edilmiştir. Kendinize saygı duymamaktan acilen vazgeçin. Bu saygıdeğer ikili, özsaygı ve üveysaygı olarak iki kardeştir. Özsaygı boyacı sobacı yahu neydi polyanacı gibi birşey iken üveysaygı gerçekçidir. Sade maden suyu tadı veren bu saygılı kardeşler limon ile tatlandırıldığında bazen şımarık saygısız olabilirler.
1000Kitap
Övmek
At yerine koyup översen eşeği, her fırsatta teper seni, Delinin eline verirsen değneyi, kafası attıkça döver seni, yeri gelince koy lafı geldiğinde , ne tilkiye bey, nede ite paşa de.........
Alıntı
Birine, Teşekkür etmek Özür dilemek Övmek Aldığı bir şeye veya yaptığı bir şeye çok güzel demek Bizden bir şey eksikltmez. Aksine karşı tarafın kalbine dokunur ve yüzüne bir gülümseme katar😊 Ayşe ESMER
Reklam
Reklam