Desem ki yeryüzüne beş peygamber geldi, beşincisi sensin. Desem ki iki kişi kaldık dünyada, ikincisi sensin. Desem ki birisi var yeri göğü var eden, o da sen olurdun. Sana tapmak için kilden bir heykel yapardım güzelliğince, bilsem ki sen Tanrı'dan iyisin. Bilsem ki Tanri senden güzel değil
Kabul etmeliyim ki, altı milyar insanın yerine düşünüyorum. Altı
milyar insanın adına yaşıyorum. Ben öldüğümde altı milyarı da ölmüş
olacak. Şimdilik hayattayım. Korkmaya gerek yok! Günahlarınızı ben
unuturum. Siz işlemeye devam edin
Ben hep çabuk çekilen tetiğe yaşadım yemin ettim yüreğimdeki ve bedenimdeki bütün yaralar adına yüzünün kuyusuna düştüğüm kuytuda sana olanca aydınlığım ve karanlığımla baktım aşktan yorgun düştü dinim dağıldı kehribarımgül ve buğday yetiştiren ömrüm adına yemin ederim ki: Ben seçmedim bu ölümü, kaçmasan vurmayacaktım.