"Aynaya baktığımda,gördüğüm kişi ben miyim?"
Gözleri sanki bir şeyler söyler...
İçindeki hüzün bir beyaz oda.
Duygusuz diye adlandırıldı,
Aynadaki kişi.
Hissedemiyor, donuk bir kalp dediler.
Ama öyle değildi.
Belli edemiyordu işte gurur mu dersin bilemem.
Boğazı düğümlenirdi ama ağlardı da gizlice.
Şiir yazardı en çokta
Çünkü duygularını aktardığı yer orasıydı.
Beyaz odasını renkli yapan iksirdi şiir.
Her zaman tekrarlardı içinden.
"Ben hissiz miyim?"
İlke Kayra Aktürk