Ve kalabalık her şeyi sıradanlaştırıyor, Ömür Hanım.
Ekmeği, aşkı, çocukları, hatıraları, acıları...
Bir yaşama biçimi olmaktan çıkarıp,
Bir tüketim nesnesi haline getiriyor.
İnsanlar da öyle Ömür Hanım,
Büyük bir hızla sıradanlaşıyorlar.
Güzellikleri görmüyorlar bile,
Görseler de içlerine sindiremiyorlar.
Söyler misiniz Ömür Hanım,
Bir insan bir insanı ne kadar uzağa fırlatabilir?
Ya da bir insan, bir insanın içinde ne kadar derin bir uçurum açabilir?
Biz birbirimizin yarasıyız, Ömür Hanım.