Kıymetli gönüllere küçük bir hatırlatma…
Hayat, güzel kalpli insanları yormakta bazen çok cömert davranıyor.
Ama ne olursa olsun, kalbinizin iyiliğini kaybetmeyin.
Çünkü bir gün sizi gerçekten anlayacak insanlar, yüzünüzden önce yüreğinizi görecek.
Dualarınız eksilmesin.
Merhametiniz azalmasın.
Nezaketiniz yorulmasın.
Ve unutmayın…
Bir insanın en büyük zenginliği; makamı, parası ya da güzelliği değil, ardından bıraktığı güzel histir.
Kalbiniz öyle güzel olsun ki;
Siz gittikten sonra bile, adınız anıldığında insanların içine huzur dolsun.
Rabbim gönlü güzel olan herkesi, gönlü güzel insanlarla karşılaştırsın.
Âmin. 🤍