pazartesiden itibaren bir esere başlamayı düşünüyorum. yalnız kalırsam yarım bırakırım gibi…
birlikte okumak isteyen olur mu?
not: tercihen dinî bir eser
Yaşantı bir yanımızda böylesine uzanırken kelimelere ne kadar güvenebiliriz? Biz, bilgisayarımız ve kitaplarımız. Kelimelerden yapılmış soyut bir dünya. Nereye kadar gidebiliriz?