h

h
@oylesnee
*dostoyevski
“yüzüm kime dönük olursa olsun , yüregim hep sana dönük olacak.. ben senden baskasına kapı nasıl acılır , bilmiyorum.” Cemal Süreya
Reklam
“senden uzaktayken mutlu, halimden memnun yaşamak istemiyordum, kendi kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma, karanlık bir dünyaya gömmüştüm.”
“..hatta acının ruhumu paramparca ettiği anlarda bile seni Tanrıya sikayet etmedim.”
“Ah, keşke hemen düşebilsem yollara! Yarın yeniden doğmuş gibi olabilsem!”