Şans diliyordun İhtiyar Balıkçı Tanrı'dan ve o sana geldi tahmininden daha büyüktü hayal edemeyeceğin kadardı... başardın zor olanı kendine yenilmedin ama her şeyin bundan ibaret olmadığını biliyordun..Yaşlanıyordun ve yorgundun bu gerçeği değiştirecek başka şans yoktu.. Ama deniz aşktı ve sen aşkla hayata tutunuyordun...kanaatkar ve sabırlıydın yaşıyordun ve her şey yoluna girecekti biliyordun,kainatta ki her canlıyla konuşabiliyor sevgiyi sunabiliyordun seni sevdim İhtiyar Balıkçı... İzlemiş olduğum dönem ruha halimden midir bilmem ama bana çok şey kattı bu film sabrı..şükrü...insan nefsinin terbiyesini..inancı.. sevgiyi.. aslında hep ihtiyacımız olan şeyleri kısacık hikaye de çok şey buldum ve iyi geldi..