Özlem

Özlem
@oz_lemmm
“Çok okuyun.” demişti Dilek öğretmen.
Sayfa 17 - Alfa yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şeyin bir mevsimi vardır. Yıkmanın zamanı ve inşa etmenin zamanı vardır. Susmanın zamanı ve konuşmanın zamanı vardır.
Sayfa 193 - ithaki yayınları·Kitabı okudu
Bilim-Kurgu
Kendini her yakışında, küllerinden fırlayıp yeniden doğardı.
Sayfa 191 - ithaki yayınları·Kitabı okudu
Bilim-Kurgu
Çim biçen adamla bahçıvan arasındaki fark dokunuştadır.
Sayfa 184 - ithaki yayınları·Kitabı okudu
Bilim-Kurgu
“Bir kitabı kapağına göre yargılama.”
Sayfa 182 - ithaki yayınları·Kitabı okudu
Bilim-Kurgu