Gerçek sanatçılar her zaman olduğu gibi, yine yolsuz. Olsun! Belki de yaratıcı olabilmenin bir bedelidir yoksulluğun verdiği tevekkül ve alçakgönüllülük.
Evet, kesinlikle bir hiçti hayat. Bugün varsan yarın yoktun. Ve eğer bugün varolacaksan, bir anlamı, bir sevinci olmalıydı bu varoluşun. Çocukluk günlerinin sona ermesiyle, tesadüflerin akışına bırakmıştı kendini. Hicbir şeye bilinçli olarak karar vermemisti. Hiçbir sınırı zorlamamıstı. Olaylar dalga dalga gelmişler, Füreya'yı önlerine katıp sürüklemislerdi. O, hep şartlara uymuştu....