Doblomu? gerçekten mi ?dayı mısın sen Murathan koskoca özel kuvvetlere girmişsin Bu mudur yani durumun Neyse bu da onun fantezisi sanırım saygı duyalım bakalım
Kendinden Daha Büyük Bir Şeyi Temsil Et
Bugün gereksiz var olan hiç kimse yoktur. Her birimizin burada olmak için bir nedeni, özel bir amacı, bir görevi var. Kendin ve sevdiklerin için güzel bir hayat kur. Mutlu ol ve bol bol eğlen. Ve toplumun tanımlarına değil, kendi tanımlarına göre başarılı ol. Ancak hepsinden öte, önemli ol. Hayatını anlamlı kıl. İşe yara. Elinden geldiğince çok insana hizmet et. Sıradanlıktan ancak bu şekilde sıyrılıp sıra dışılığa yükselebilir ve gelmiş geçmiş en iyilerin arasında yerimizi alabiliriz.
Herkesin bahanesi var senin yok
günahlı bir gölgenin serinliğinde
biraz bekleyebilirsin, daha sonra
burada kalamazsın, başa dönemezsin
ama dön
Eve dön! Şarkıya dön! Kalbine dön!