Her akıllı insan hayatın güzel bir şey olduğunu, amacının da mutlu olmak olduğunu bilir... Ama sonunda yalnızca aptallar mutlu olur. Nasıl îzah edeceğiz bunu?
Hayatımın en mutlu ânıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu ânı olduğunu bilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu.