Vaktiniz varsa kısa sürede bitebilecek yalın, samimi, akıcı, dramatik ve sizi içine çeken bir hikaye. Kitapta herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği psikolojik tahliller mevcut. Tarık Tufan’ın tarzını okuduğum iki kitabına dayanarak biraz yeşilçam vari bulsam da anlatımı oldukça etkileyici. Kitabın son bölümünü okurken büyük bir şaşkınlık geçirmemek elde değil. “Ne? Nasıl yani?” demeden edemiyor insan.