Özge Demirkan

Özge Demirkan
@ozgedmrk
Yaşadığımız şu zaman parçası, iğrenç. Ama geleceği düşündüğümde içim iyi duygularla doluyor. Yüreğim hafifliyor, ferahlıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sadece arabalara kurulup gezer, yer içer, uyur, sonra da ölürler...
Kimi kez, durup dururken, ne kadar önemsiz, aptalca şeyler insanın yaşamında ansızın önem kazanıveriyor.
Fırtınadır o isyancının aradığı Sanki fırtınada dinginlik bulacak
Ve ne kadar uzağa gidersen, o kadar iyi.