Özge Demirkan

Özge Demirkan
@ozgedmrk
Küçük bile olsa kaba bir davranış, düşüncesiz söylenmiş bir söz üzüyor, sarsıyor beni...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
+Evlenmenin gereği yok. Gereği yok, çünkü can sıkıcı. -Öyledir ama ya yalnızlık... Sen ne dersen de, yalnızlık korkunç bir şey yavrucuğum... Gerçi, aslında, hepsi aynı kapıya çıkar ya!
Bizler için mutluluk diye bir şey yoktur, onu sadece arzu ederiz.
Oysa yaşadığım sürece hep bir şeyler öğrenmek arzusuyla dolu içim.
Kabalık üzüyor beni. Bir insanın yeterince kibar, yumuşak, sevimli olmadığını görmek acı veriyor bana.