Kitap ismi ve kapağıyla büyük bir beklenti içine soksa da beni, sonunu bağlayamaması ve o ilginç sineztetik zekayı tam yansitamamasiyla beklentimin çok aşağısında kaldı. Empati ve Olasılıksız benzeri bir şey yapılmaya çalışılmış havası verdi bana ama kurgusal olarak demlenmeyi beklemeliydi bence. Yine de konu ilginç , sırf bu yüzden okunabilir.