‘Bir kitabı bitirdiğiniz zaman bunu yazan keşke çok yakın bir arkadaşım olsaydı da canım her istediğinde onu telefonla arayıp konuşabilseydim diyorsanız o kitap bence gerçekten iyidir.’
‘Birçok okuldan,birçok yerden ayrıldım,ayrıldığımı anlayamadım. Bundan nefret ediyorum. Ayrılışlarım acıklı hatta kötü olabilir ama bir yerden artık ayrılıyorsam bunu anlamak istiyorum. Bunu anlamadığınız zaman kendinizi daha kötü hissediyorsunuz.’