Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan neden yaşardı?
Hayatı yaşanılır kılan şey neydi?
Sağlıklı bir birey; yediği önünde yemediği arkasında denilecek kadar tok; iyi ebeveynlere ve arkadaşlara sahip ve gerçek aşkı bulmuş olduğumuzda mı hayatın yaşanılır kılınabileceğine inanırdık?
Sağlıklı olmasa bile mutlu, yalnızca nefes alabildiği için minnettar olan bir insan olamaz mıydı? Belki günlerce aç kalıyordu ama tek derdi aç kalmaktı; bu yüzden de mutlu ve minnettardı, olamaz mıydı? Belki hiç arkadaşı yoktu ama gerçek aşkını bulmuştu, yetmez miydi mutlu ve memnun olması için?
Bir insanın yaşadığı hayattan zevk alabilmesi için en ufak bir derdinin bile olmaması mı gerekirdi?