Özge Dxb

Özge Dxb
@ozgeocean
Ben çiçeklileri,renklileri, delileri severim, bir de delilikleri. -Özdemir Asaf
Ölmеktеn korkmаmаk аskеrlеrin nеfsinе mi münhаsırdır?
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Halbuki zaman, ağır ağır bizimle beraber akan nehir, bir göle varıyordu. Bu gölde artık biz akmıyor, dalgalanıyorduk. Sait Faik Abasıyanık
Edebiyat
Kadın raks ederken güzeldir, bayrak dalgalandıkça, deniz köpürdüğü zaman, insan ihtirasla yaşarken. Sait Faik Abasıyanık
Edebiyat
Nefes aldığın şehir ne kadar şanslı… Kim bilir, sesini gökyüzü sanan kuşlar bile vardır. Sait Faik Abasıyanık
Edebiyat
Sahiden iyi insanlar, kötüler hakkında laf söylemezlerdi.