Özge Yandaş

Özge Yandaş
@ozgeynds
İki ömrüm olsun isterdim; biri yaşamak, diğeri okumak için...
" O zaman sen de kendini yargılarsın. En gücü de budur zaten. Kendini yargılamak başkalarını yargılamaktan çok daha güçtür. Kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir."
Sayfa 48·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Herkesten verebileceği kadarını istemeliyiz."
Sayfa 47·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
" Çiçekler zavallı yaratıklardır. Kötülük nedir bilmezler. Ellerinden geldiğince kendilerine güvenmeye çalışırlar. Dikenlerine bakıp bakıp güçlü olduklarını sanırlar."
Sayfa 32·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
"Biliyor musun, insan üzgün olunca günbatımının tadına daha iyi varıyor."
Sayfa 31·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
" Deseniz ki, kırmızı kiremitli güzel bir ev gördüm. Pencerelerinde saksılar, çatısında kumrular vardı. Bir türlü gözlerinin önüne getiremezler bu evi. Ama, yüz bin liralık bir ev gördüm, deyin, bakın nasıl aman ne güzel ev! diye haykıracaklardır."
Sayfa 22·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan