Özgür

Özgür
@ozgurcedusunce
“Bozulduğu zaman insandan daha korkunç bir yaratık yoktur” der Tolstoy. Dostoyevski ilâve eder ; Bu kadar güzel bir gökyüzü altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu‘’
1000Kitap
Reklam
Dostoyevski diyor ki: “Affettiğim şeyleri ben yapsam affetmezlerdi.” Oysa ne kadar da haklı.. .
1000Kitap
Beraber yol almak isteyenler, bir şekilde birbirine yetişir. Belki biri koşar , belki biri bekler.. Ama mutlaka yetişir... 🎈 #Günaydın
Hayat ve İnsan
Ben sesim güzel olduğu için değil, türkü söylemeyi çok sevdiğim için değil, türkü söylemenin gerekliliğine inandığım için türkü söylüyorum. Victor Jara
İnsan
𝐵𝑖𝑟𝑏𝑖𝑟𝑖𝑚𝑖𝑧𝑖𝑛 𝑘𝑎𝑙𝑏𝑖𝑛𝑖 𝑑𝑖𝑛𝑙𝑒𝑠𝑒𝑘 𝐷𝑢̈𝑛𝑦𝑎𝑛ı𝑛 𝑘𝑎𝑙𝑏𝑖𝑛𝑖 𝑑𝑖𝑛𝑙𝑒𝑠𝑒𝑘 𝐵𝑢̈𝑦𝑢̈𝑘 𝑎𝑡𝑒𝑠̧𝑙𝑒𝑟 𝑦𝑎𝑘𝑠𝑎𝑙𝑎𝑟 𝐼̇𝑘𝑖 𝑔𝑢̈𝑣𝑒𝑟𝑐𝑖𝑛 𝑢𝑐̧𝑢𝑟𝑠𝑎𝑙𝑎𝑟 𝑁𝑒𝑟𝑒𝑑𝑒 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢𝑚𝑢𝑧𝑢 𝑏𝑖𝑙𝑠𝑒𝑘 #Atillaİlhan İyi ki doğdun.
Şiir
Reklam