Ozittt

"Bende acıklı bir yan var, bunu seziyorum, ama bu acıklılık nereden kaynaklanıyor bunu çıkartamıyorum."
Sayfa 96·Kitabı okudu
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Birinin bunu sana söylemesi gerekir, ben öbür köşede seni dinliyorum, yalnız değilsin, yavaşça konuşursan seni duyarım demesi gerekir...Bunu da her zaman söylemezler insana ve anlamsız yere, sesini duyuramadan bağırmak zorunda kalabilirsin..."
Sayfa 43 - Can yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap

Ozittt

, bir kitap okudu
9/10
·208 syf.·
Beğendi
·
26 saatte okudu
·
2019 3. kitabı
Ray Bradbury
7.6/10 · 108,4bin okunma
"Her şeyin bir mevsimi vardır."
Sayfa 192·Kitabı okudu
1000Kitap
"Herkes ölünce ardında bir şeyler bırakmalı, derdi dedem. Bir çocuk, bir tablo, inşa edilmiş bir ev veya duvar, yapılmış bir çift ayakkabı. Veya ekilmiş bir bahçe. Elinin bir şekilde dokunduğu bir şey. Ne olduğu önemli değil, dokununca onu değiştirdiğin ve ellerini çektiğinde sana benzeyeceği bir şeye dönüştürdüğün sürece, derdi.Sadece çim biçen adamla bahçıvan arasındaki fark dokunuştur, derdi. Çimleri biçen adam orada hiç olmamış gibidir; bahçıvansa bir ömür boyu orada olacak."
Sayfa 184·Kitabı okudu
1000Kitap