İyi akşamlar..Erkeğim. Ben yine içimde sana çarptım, kimse duymadı. Sen gününü yaşadın, ben biraz daha kendimden eksildim.
Affet bu gece ölmek istedim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gürültü kopuyor beynimde. Başımda deli fırtına. Dedicahan
Şiir
Yürüdüm saatlerce... Kaçtım kendimden, düşüncelerimden, acımdan. Ama nereye gitsem sen varsın anne. Her sokakta, her köşede, her hatırada... Geçen sene bugün yan yanaydık. Şimdi ise sadece özlemin kaldı. Kalbim hala inanamıyor. Kabullenmek zor geliyor, bazen aklımı kaçıracakmışım gibi hissediyorum. Zaman geçiyor diyorlar. Günler, aylar geçiyor ama acın dinmiyor. Sadece günleri sürüklüyoruz. Yaşıyor gibi görünüyorum ama içimde bir şeyler eksik. Seninle birlikte neşem de gitti. Bazı saatler var ki, özlemin öyle ağır çöküyor ki içime... Yok olmak istiyorum. Hayattan değil belki, ama bu acıdan kaçmak istiyorum. Çünkü senin yokluğun, tarif edilemeyen bir boşluk bıraktı bende. Seni çok özlüyorum..
1000Kitap
Bir güldün beni geri döndürdün.Beni bulamaz derdim yine başa döndürdün.
Umarım sık sık güler, korkusuzca sever ve bir zamanlar ulaşmak için dua ettiğiniz yerlerde kendinizi bulursunuz.
1000Kitap