Ne kaldı geriye? Biraz kırgınlık, biraz özlem, biraz da sustuklarım…
"Yol uzadı diye üzülme belki de görmen gereken manzaralar vardır."
Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen bir gülersin ama içine sinmez.. gülmeye hakkım var mı dersin..
Filistin
Öyle yada böyle kırılıyor umutlar. İlacı olsa da yutsak, zor bir şey unutmak. Ne kadar yakınsan o kadar uzaksın unutma. Oysa bir tebessüm ederdin, kolaydı gözlerimi kurutmak.
Geleceğin mutluluk getirmeyeceğini anlayınca geçmişe duyulan özlem... ~Nur
Alıntı
Düşünce yüreğe...
Bir ayçiçeği kadar gerçekti gülüşün Sana şiirler yazdım niye bir düşün Ey kuşlar uçuşun gökte tüneyin sonra üşüşün Bana yarimden bir selam gelsin bir de öpüşün.
Şiir