Sarhoşum, kaçın. Geceyi içtim, sabahı unuttum. Ben kendime yetişemezken siz benden uzak durun. Çünkü en çok, insan sevdiğine çarpar sarhoşken.
Yaz balkonunu seviyorum ve hayatı da
Belki benim kâğıt param Bi' şekilde, döne dolaşa Senin cebine girmiştir Belki aynı posta kutusuna Değişik zamanlarda da olsa Bi'kaç mektup atmışızdır Ayın karpuz dilimi gibi Batışını izlemişizdir deniz kıyısında Aynı köşeye oturmuşuzdur köhnede Belki de bi'kaç gün arayla Olamaz mı? Olabilir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hani sen hep benimdin Şimdi nerdesin nerde…
Şarkı Sözleri
Ne seni unutabiliyorum, ne senden kalanları. Başımın içinde bir kanser tümörü gibi büyüyor, büyüyorsun. Seni unutamamanın verdiği acılara dayanamıyorum artık. Unutamamanın bu kadar kahredici, çıldırtıcı olduğunu bilmezdim.Her yerde, her zaman benimle birliktesin; işin kötüsü her şey seni hatırlatıyor. Kalabalıkta gelişigüzel söylenmiş bir söz bile yetiyor seni düşünmeme. Yalnızlığımda ise sesin kulaklarımda çınlıyor, avuçlarının serinliğini hissediyorum alnımda.Yaşanmış zamanlar bir film şeridi gibi geçiyor hafızamdan. Anılarımızı en küçük noktasına kadar birer birer hatırlıyorum. Ümit Yaşar Oğuzcan
Sonra mı? Sessizce çekiliyorsun kıyına. İstediğin küsmek değil, istediğin gözlerine bakıp seni anlaması o kadar
Küçükken"küseceksen" oynamayalım derdik ... "Peki şimdi ne diyelim? Gideceksen sevme mi?"