Özlemmmmm

Yaşlılık bir gün onu çürütecekti! Hem de yaşamamış olarak,henüz yaşamak üzere olduğu sanılırken...
Sayfa 147·Kitabı okudu
Reklam
Erkekler var ki olmasalar iyi olmazdı,fakat kadınlar var ki,olmasalar hiç bir şey olmazdı..Elem de ,mutluluk da...
Sayfa 100·Kitabı okudu
Fakat acaba harap edici eller olduğu gibi,şifa,hayat veren eller de var mıydı?
Sayfa 100·Kitabı okudu
"Ah bu eksiklik duygusu...insan değilim,sanki bir denklemim."diyordu.
Sayfa 82·Kitabı okudu

Özlemmmmm

, bir kitap okudu
Puan vermedi·304 syf.·
18 günde okudu
·
2022 3. kitabı
M. Kemal Sayar
8.5/10 · 2.171 okunma
Reklam