özlem k.

özlem k.
@ozlem_k_
Kendini cesaretsiz bir kalbe emanet etme!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sözlere dökemediklerimi içimden de sökemedim.
Bir “keşke”nin yarasıydı,bir “ah”ın sancısıydı.Bir hayalin yaşanmamış kavgasıydı içimde.
İçimde bir sıkıntı var! Çünkü ben durmak isterken koştum.Susmak isterken de konuştum belki.Durulmak isterken taştım.
İçimde bir sıkıntı var! Çünkü içimden geldiği gibi söylemedim sevdiğimi.