özlem k.

özlem k.
@ozlem_k_
İçimde bir sıkıntı var! Çünkü ben bir şekilde sıkıştırdım kendimi.Söyleyeceğim o sözü söyleyemedim belli ki.İçimden taşan bir hissi içime bastırdım yeniden.Su yüzüne çıkarmadığım o duygunun altında boğuldum galiba.İçime sıkıntıyı böyle koydum ben.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir köpeğin dinlenme ihtiyacına nasıl sahip çıktığını öğrendim ben bugün.
Bir kedinin sevilme ihtiyacına nasıl sahip çıktığını öğrendim ben bugün.
Al sana bunca yıldır oyalandığım zaman.
Kendini yaşamadan ölmek,kendi ölümünü yaşamaktan daha zor.