özlem k.

özlem k.
@ozlem_k_
Özlem duymaya,yalnız kalmaya,yol almaya hazırım zannettim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bana yabancı duygu kalabalığının içinde konuşacak halim olmuyor genelde.Yalnızlığımın sessizliğini de kısamıyorum buralarda.
Konuşmak istersen konuşalım, susmak istersen ona da varım.